Merhaba arkadaşlar, 38.haftamdayım bugün çatı muayenesi oldum. Sizlerle paylaşmak istedim çünkü bende burada yazılanlardan bilgi ediniyorum belki bi faydası olur size de. Muayenemi ebe yaptı sağolsun çok anlayışlıydı.ama ben kendimi istemsiz kastım ve bağırmaya başladım acıyo yeter diye. Beni sakinleştirmeye çalıştı. Sonra tuvaletim geldi istemiyorum bırakın artık dedim. O da hayır tuvaletin gelmedi sakin ol dedi 😃 çok az sürdü aslında korkulacak bişey yok ama kendinizi kasmayın keşke bunu becerebilseydim ama bi türlü rahat olamadım. Muayene esnası ve sonraki birkaç günde kanama olabilirmis ki benim oluyo az az.. Çatın müsait ama sen böyle yaparsan doğuramazsın dedi güldük tabi. Eğer bu hafta gelmezse sezeryan olucam. Velhasıl çatı muayenesinden korkmayın size bağlı ne kadar rahat olursanız o kadar kolay geçer. Benim gibi olmayın 🙈🙈