Niloyaa12 Selamlar arkadaşlar. 35+0 oldum 1 haftada önde gidiyomuş ama hiç acıkmıyorum iştahım çok kapalı sizin iştahınız nasıl azıcık bişey yesem doyuyorum hemen
Ezgieknci Niloyaa12 su içsem doyuyorum benimde 33+4 ken 10 gün ilerdeydi gelişim 2500 gr olmuş bebek sanırım mideye baskı yapıyolar ondan olabilir diye düşünüyorum çoğu yerde doğum yaklaştıkça iştahda düşüş olur diyolar
Kirpapatyasi Niloyaa12 ilaçların etkisinden ya da bünye ile alakalıdr. Kötü bir durum değil bu bence aç kalma da 😊
Elfffffffff Niloyaa12 valla 34+3 te hiçte kapalı değil iştahım, gelip geçtikçe yiyorum ve asla doymuyorum 😪😪
cptrhb Niloyaa12 Bende öyleyim canım 35+1 ama 1 hafta önde azıcık yediğim zaman doyuyorum mide küçüldü heralde ama bu kötü bişey değil ki az az sık sık yiyebilirsin