Benimde ilk hamileliğimde suyu azdı, doktorum başka doktora yönlendirdi sonra o baktığında normal diyordu sonra birdahaki randevum da aynısı oluyordu bu böyle iki hafta gitti. Resmen bunalmiştim doktorumdan sen ne kadar su içsen faydası olmayacak dedi bebek kendi üretiyormuş. En sonunda Pazartesi gittim suni sancı vermek için Çarşamba gününe randevu verdiler ve çok şükür bebeğim kendisi salı günü geldi tam 40+0 da.