Kasıklarımda garip şeyler hissediyorum . çarpıntı geldiğinde göğsün kalkıp inmesi gibi kasıklarımda hareketlenmeler oluşuyor . içerden tekme atılıyor gibi . çok garip şeyler hissediyorum. Hamile değilim dün test yaptım negatif ve ben bu ay sadece 1 gün adet oldum .Acaba ne yapmam lazım doktora da randevu 15 günden önce yokmuş