Kirpapatyasi Deletedmom417 benım ablam nuk biberon emzik kullandı çok memnundu. Ben phılps avent aldım daha çpk talep görüyo diye. Ama nuk da iyi
Defneada Deletedmom417 ben ilk bebeğimi nuk ile büyüttüm. Hem emzik hem de cam biberon hem de sulukları çok kaliteli. Almanya’da herkes onu kullanıyor.