Merhaba arkadaşlar dün 12 haftalıkken kürtaj oldum bebeklern kalbi durmuş iki hafta önce ve dün ikiz olduklarını öğrendik test yapılıcak ölüm nedenleri için. Böyle bişey başına gelen varmı acaba test sonuçlarında ne çıkıyor genelde. İlk çocuğum sağlıklı bi şekilde doğdu bu ikinci gebeliğimdi çok üzgünüm çok şaşkınım