Ben spinal sezeryan oldum ilk ayağa kalkışım çok zordu sonra sonra acılarım biraz daha hafifledi bol bol yürümenizi tavsiye ederim bol yürüyüş ve bol sıvı tüketmek baya etkili oluyor. Sezeryandan üç dört gün sonra ayaklarım çok şişmişti oda normalmiş sizdede olursa korkmayın ayrıca belden iğne yapılan yer bir süre eğilip kalkarken ağrı yapmıştı bende sonra oda geçti şimdi ikinciye hamileyim 22 hftalık nasipse oda spinal sezeryan olucak