4tane düşük yaptım kalpleri duruyor şimdi hamileyim prednol 8mg başladık clexan 04 lük benim gibi aynı olup doğum yapan varmı anamoli doğum lardan bahsediliyor içimi korku sardı kortizon olduğu için Dr düşük doz bişey olmaz diyor ama bi cvp verirmisiniz 😔🤔