Drydrya Geçen gün gece titremesi ile ilgili bi post açmıştım bazı kişiler kansızlık olabileceğini söyledi, bir arkadaşom keçiboynuzu özü içiyormuş kansızlığa çok iyi geliyor diyip banada önerdi. Var mı kullanan ?
Yasmiiinn Drydrya bende kullandım canım her sabah aç karnıyla iki üç kaşık yutuyorum çok şükür kan degerlerim iyi şuan hiçbir kan ilacida kullanmadım.ekstr olarak mutlaka denemeni tavsiye ediyorum canım
Dilos1645 Drydrya bende gebeliğim boyunca keciboynuzu özü içtim sabah kalktıgımda bi yemek kasıgı uzun süre kan hapı kullanmadım son üç aylık döneme girdiğimde doktorum gerek gördü dogumdan sonrada bir ay kullanacaksın dedi
Drydrya Yasmiiinn teşekkür ederim canım bazıları gebelik şekerini tetikliyor yazmış o yüzden tedirgin oldum ama içmekte fayda var ilaçtansa🌸
Drydrya Bebislerimiz bi içmeyen ben kalmışım demek kan ilaçlarındansa bugünden başlıyorum o zaman 😄🙋🏻♀️