Duygukc ben 34 haftada hareket azlığı hissettim ve doktora gittim bana bile doktor hareket azlığı normal değil dedi… Ben sanıyordum ki büyüdüğü için hareketleri azaldı ama öyle bir durum için erken hem o birden olmaz demişti. Sen mutlaka bir doktora görün benim bebeğim de çok erken baş aşağı döndü seninde dönmüş belki aşağı inmiştir baya.. Randevu bulamasan bile git aradan gir durumu anlat