Kptny YsmnSmsk 12.haftadayim 11+3 e kadar acayip halsizlik ve sabah miğde bulantilarim vardi cok şükür bi kac gündür ara ara migde bulantisi halsizlik var birde bugun neden anlamdim sol kasikda ara ara batmalarim var😒
YsmnSmsk Kptny bende öyleyim salı günü kontrolüm var. Hem heycan hem korku var araştırıyorrum araştırıyorum 😱😱😱
YsmnSmsk Yeni_anne13 o zaman normal 🤗 gaz sancım cok oluyor onun dışında belirtim yok🐥 korkutuyo beni bu durum
Yeni_anne13 Yeni_anne13 yok canım korkma bende korktum ama normal diyolar inşallah pazartesi günü ilk kes bebeğimizi görücez kalp atışını duyucaz 🥰🥰
Kptny YsmnSmsk bende Çarşamba gidicem insallah bi sıkıntı yoktur bende eski postlara falanda bakiyorm ama hayırlısı olur insallah hakkımızda
Dygu21 YsmnSmsk araştırmak insana kafa yedirtiyor ben sadece doktor kontrol ederken bebeğimin kalp atışlarını duyarken rahatım ultrasondan ayrıldığım andan itibaren korku ve panik oluyorum sürekli bsey mi oldu diye kafayı yemek üzereyim 😣
Dygu21 YsmnSmsk bende bilemiyorum valla herkes bu günlerin tadını çıkar derken ben günün 10 saati göz yaşı döküp eşime doktora gidelim diyorum 😔😔
Dygu21 YsmnSmsk kesinlikle doğru kara 😂😂😂yarın kontrol var ben dün gece uyumadım bu gece de uyuyamam artık 🤷🏻♀️
Yeni_anne13 Herkese merhaba kızlar ben bugun doktora gittim bebeğimizi gördüm cok şükür herşey yolunda dedi doktor🥰🤲 Sizler nasılsınız
spaceship 12+6 😅 bayram öncesi 2 Li taramam vardı onun sonuçlarını bekliyorum. Gece içtiğim bir tane prilam ile gün boyu idare ediyorum. Buna şükür 😬
Pinkchemistry @Dygu21 yaa bende öyleyim sürekli tedirginim ama benim geçen sene bi kaybım var o yüzden böyleyim sanırım😔
Dygu21 Pinkchemistry benimde geçen sene dış gebelik oldu düştü benimde ondan Sanırım. Bu gün kontrolüm vardı çok şükür hersey yolunda 🙏
Yeni_anne13 Bende düşük gecirdim sürekli aklımdaydı nasıl acaba şükür icim daha cok ferahladı iyi dedi doktor🥰🥰