Busbus54 yapmıyorlar diye biliyorum bende 28 haftaliktim gittiğimde disime kanal tedavisi yapılması gerekiyordu yapmadılar 30 haftaya kadar dişçi dişçi gezdim yapmadılar en sonunda antibiyotik ve ağrı kesici kullandim onlarla 38 haftama geldim doğumdan hemen sonra gideceğim.dayanamiyorum.bende artık bir ara ağrısı durmuştu gene geceleri hafif hafif başladı 🤦😭