Bade94_1 Bende Rahim filmi çektirdim anestesisiz acayip bi ağrım oldu işlem yapılırken öleceğim sandım, Çok şükür skntım çıkmadı ama filmden sonra geceye kadar kanamam oldu kasığım agrıdı onun dışında bisey olmadı, Rahim filmi esnasında oraya ilaç enjekte ettikleri için karında şişlik normal diye biliyorum ben doluluk hissi veriyormuş bi kaç güne geçer bence