ruveyda42 valla canım ben bekarlığımdan beri astım ve bipolar duygu durum bozukluğu hastasıyım. İlaç kullanmadığım zamanlarda bu bipolar hastalığım ilerliyordu şuan da hamile olduğum için baştan beri içmiyorum ilaçlarımı mecburiyetten. Psikiyatri rahatsızlığı bu bipolar ve ilaçlarım da ağır, bebeğe zararlı olduğu için bıraktırdılar. Ama çok kötü doğum korkusu sardı. Rüyalarımda doğum yaptığımı görüp sürekli ağlıyorum. Ve astım da olduğundan dolayı normal doğumda zorluk yaşarım diye düşünüyorum. Bi yanımda sağlıklı olan hangisiyse bebeğim ve benim için o olsun diyorum. Ama normal yapamayacağımı düşünüyorum. Ne yapıcam bilmiyorum 🤷🏼♀️ 😞