Merhaba minnoş anneler🍀 Yarın bizim detaylı ultrasonumuz var. Burda okuduğum kadar vişne suyu- çikolata tavsiyesinde bulunuyor herkes ama, ultrasona girmeden önce mi yiyip içeyim yoksa bebişler kendini göstermezse mi yiyeyim? Tecrübeli annişler fikir verebilir misiniz bana?☺️