CerenNisaSecilmis Shebi bende serklajlıyım 29. Haftadayım ve sürekli yatıyorum ama doktorum hiç öyle bir şey demedi. Açıkcası saçma geldi benim bebeğimin kafası hep aşağıda olmasına rağmen doktorum elleme alt kısmını rahim baskıyı oynanmasını sevmez kasılır dedi
Shebi CerenNisaSecilmis ben de hiç bilmiyorum kullanmalımıyım ama doktor dedi bugün nasıl bişey onu da bilmiyorum. Bu gün 29 haftayı tamamladım 14 haftada serklaj oldum.sürekli yatıyorum ben de wc ve doktor kontrolu dışında.ALLAH hepimize zamanında bebeğimize kavuşmayı nasip etsin 😍