Kızlar burda yorumları görüyorum hep doğum sancıları anlaşılır belden vurur tarzı yorumlar yapılıyor. Ben kendi durumumu örnek vermek istiyorum 25. Yada 26. Haftamda karnım top gibi oluyor ve bana acı veriyordu doktora gittim ve sancılarımın olduğunu söyledi progestan başladı hemen.Şuan 34. Haftalığız 2 gün önce kontrole gittij ve artık nst başlıcağını söyledi doktor ve ben ilk defa nst ye girdim. Daha sonra nstdeyken hemşire gelip kağıda baktı ve kendimi nasıl hissettiğimi sordu gayet iyi olduğumu sadece arada bi nefesim daralıyor dedim ve panik halinde şuan doğum sancısı çekiyorsun ve sancıların çok düzenli dedi apar topar doktoru aradı ve bana yatış verebileceklerini söyledi hemen acile indim doğumu durdurmak için 7 tane dil altı ilaç 2 tane serum ve bebek doğarsa diye ciğer geliştirici iğne vuruldum. Diğer iğneyide 24 saat sonra tekrar vurulmam gerektiğini söylediler. Bana ne zamandır böyle olduğumu sordu doktorum ve ben 1 haftadır böyleyim dedim.Diyeceğim şu ki bu sancı denilen şey kişiden kişiye göre değişiyor mu benim sancılarım 80 ve 100 lerdeydi yani hiç mi hissetmem peki ben nasıl anlıcam doğumun başladığını herkesden su yada nişanda gelmiyormuş çok tedirginim ☹️