Yaren- Kızlar çok kötüyüm normalde 27+4 günlüğüz ama 26 haftalarda cıkıyor bebegim ödem ve protein var tansiyonda yükselip düşüyor sürekli yatışım yapıldı var mı yaşıyan lütfen yazın alırlarsa cok küçük yaşama şansı yok gibi dedi doktor 😭
nil_sugra Yaren- bak yavrum sana en büyük tavsiyem sakın ama sakın stres üzüntü yapma. Benim başıma 3 sene önce geldi bu durum. Serumla tam herşey yoluna girdi derken zaten kafam allak bullak olmuş birde üstüne dengesizsin biri yüzünden sinirlendim ve tansiyonum geri yükseldi. Başka başka şeyler ve 28 haftalık erken doğuma alındım. Ziyaretçi falan sakın kabul etme. Kimseye kulak asma. Çünkü serumla ve takiple düzeliyor bu durum. Korkma sakın. 25 haftalık 600 gram olan bir bebeğimiz bile vardı hastanede şimdi maşallah 3 yaşında ve gayet iyi. Oku kendini ve bebeğini. Allaha sığın ve derin derin nefes al rahatla
Zahideuras Yaren- canım bendede vardı tuzu sıfıra indirdim bol su ıctım tansiyon ilacımı ıctım ve stresten uzak dursn gectı
Yaren- nil_sugra inşallah ya 850 gram civarındaymış suyuda su an sınırdaymış cok korkuttular beni bir anda gerildim tanaiyonum 11 9 12 8 dilandı hep yatırma kararı alındıgından beri 16 9 16 8
nil_sugra Yaren- işte o stresle ve korkuyla daha da yükselmiş. Kendine ve bebeğine inan siz bunu başaracaksınız canım. Hangi hastanedesiniz?
Yaren- nil_sugra van yüzüncü yıl üniversitesinde canım bebek de 10 gün gerilik var nasıl beslenicem ki toparlasın bilmiyorum ki
nil_sugra Yaren- üniversite hastanesinde olman çok iyi canım. Doktorlar sana takviye yaparlar bebek için sen şimdi düşünme bunları. Rahat ol. Sağlığına odaklan. Sen iyiysen bebeğinde iyi. Muz alsın eşin iyi geliyor bebeğe. Havuç ve armut ye ayrıca. Oralarda sıkma havuç suyu varsa havuç suyu iç. Havuç ve armut suyu arttırıyor. Kan sulandırıcı vermiştir doktorun zaten
Yaren- nil_sugra daha hiç bişeye başlanılmadı canım tansiyon ölcülüyor ve degerlere bakılıyor kan alıyorlar sürekli dediklerini yapıcam canım cok sagol yazıların için içime bi nebzede olsa rahatlattın
Zahideuras Yaren- benim eser yazıyordu ama sureklıydı gelısı gerılıgı 1 hafta hep var doktor normal dedi
tuubaeylulanil Yaren- benimde 777 cıktı canım bugün allak bullak oldum 28+6 yım bende ne önerdi doktorun sana şimdi
Yaren- Zahideuras seninki düşük canım benim ki yüksek nasıl düzelicek bilmiyorum ama inşallah düzelir bol bol su içiyorum
Essraanil Yaren- nasılsın canım varmı bir gelişme ? Tansiyonunu yükselticek herşeyden ve yiyeceklerden uzak dur
Yaren- Essraanil tansiyonum 13 e 9 şarda dilan canım 16 üstüne cıkarsa sezeryana alıncaz dua edin şiödilik serumlar ilaclR derken düştü takipteyiz şimdi bebelte 10 gün kadar gerilik ve sızıntı var nasıl olacal bişmiyorum inşallah gelişim durmaz prensesimin dua edin lütfen 😭
tuubaeylulanil Yaren- çok çok geçmiş olsun canımmm allahım yardımcın olsun inşallah yükselmez tansıyonun sakın ol düşürülürse öyle takıp altınsa devam edermiş gebeliğimiz benim tansiyon düşük geceden beri hep baktırdık ben hafta ıcı gidebılcem doktora inşalalh allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Yaren- tuubaeylulanil nasıl bıraktılar canım seni beni yukarı bile tek bırakmadılar ama tansiyonum 13 9 , 14,9 cıkıyor en fazla iyi diyorşar ama bilmiyorum , senin bebişte gerilik var mı ünşallah yoktur benim ki 10 gün geriden geliyor ve sızıntı varmış 😭