Mizgin2020 benmde 1 sne olmadi cnm doktora gttm bi sorun bulamadilar. Ama sonra özel bir doktora gittim . O vajinal muane yapti rahim agzi yumurtaliklar her seyime bakti hazir tahlillerim elmdeydi . Sende yumurta tembelligi var dedi yumurtalrni costurcaz. Tmm dedik direk o ay basladik tedaviye gonalf igne ile yumutalari buyuttu ardndan catlatma igne vuruldum ilk ay olmadi. 2. Ay esimdende test istedi direk yaptrdik oda temiz geldi . 2 ay ayni tedavi tekrar ama bu sefer oldu. Ogluma hamile kaldm malesef alamadm kucagma 29 haftalıkken kaybettm cennet kusumu. Genlerimde pihtilasma varmis ondan dolsyi. Bu 2. Gebelgm adetim düzene girsin diye corekotu yagi iciyodum sabahlari ve hayit suyu kullanıyodum . Sonra esim ovulasyn testi duymus soledi ilk istemedm denemek ama esimi kiramadm istiyodu artik kucgna alcagi bi evlat neyalan soliyim bende kalmadi cocuk isteği uzerinde durmuyodm pskljm alt ust ölu bebek dogurmusum canim ayri acio. Her neyse yaptim ovulsyn testini yumurtlama gordum degerlendrdik. Olmaz diyoduk ama oldu dogal yoldan ilac almadan gebe kaldim. Suanda 11 hafta 5 gunluk hamileyim biraz kanamali geciyor gebeligim ama nasibi varsa dogar . Allah büyük her şeyin inan bir zamani var . O yuzden kendini yıpratma ama iyi bir doktor bul tek doktorla kalma. Allah isteyen tum kardeslerime hayirli saglikli kucaklarina alabilecek evltlar nasip etsin kardeşim.