Smymrt sabah ilk uyandigimda genelde çok çok aç oluyorum kahvaltidan önce bir meyve yiyorum ya da dünden yemek kaldıysa birkaç kaşık sadece. Kahvalti yapıyorum guzelce. 12 gibi tekrar acikiyorum meyve salatalık ya da bir domates falan onu yapmazsam da bu omlet yapıp yiyorum yanında domates salatalık. İkindi vakti gibi ceviz kaju vs akşam yenegini güzelce yiyorm sonra gece yatmadan bir bardak süt içiyorum. Gün içinde de soda içiyorum bir şişe mutlaka. Meyve olarak karpuz şeftali erik yiyorum genelde ama tabi azar azar abartmadan