sryldzzz Kızlar merhaba ben iskenderun palmiye hastanesinde ali yetere gidiyordum 16 haftam bitti doktor hastaneden ayrılmış oraları bilenler bana acil öneride bulunabilir mi?
Halimekinali123 sryldzzz canım burda bir arkadasimiz vardı ahsen yanlis hatirlamiyosam handan ozge guzel gelisim hastanesinde vallahi dedigi kadar cok iyi ben gonul rahatligiyla gidebiliyorum handan hocaya sanada siddetle tavsiye ediyorum ama gelisim hastanesinde