tugbats 39+3 oldum ne gelen var ne giden… Bebeğimin suyu da azalmış hafif… Doktor salı günü suni sancı ile doğumu başlatmak istediğini söyledi. Tam 40 hafta olduğum gün yani sizce beklesem mi yoksa suni sancı ile doğum başlansa mı ne düşünüyorsunuz
Nuronur tugbats suyu iyi dedi olmazsa 41 suniyle Alican dedi bugün sıcak suya giricem bol bol yürüyorum