Benimde carpintim oluyor olduğum yerde uyurken oturuken bı andan kalbim çarpıyor nefes almakda zorlanıyorum göğüsum ağrıyor doktora gittim EKG ultrason holter yapıldı bende korkuyordum ama çok şükür doktorum herşey iyi gebelikte kalp su topliyormus bazı gebelerde oluyor normal dedi bir de kansızlık dan da olabilir dedi ben de de kansızlık var gebe olmadan öncede sonra da sürekli kullanıyorum ilacını kullan dedi kalp ilacını gebelik de tavsiye etmiyorum dedi doğumuna da engel değil dedi çok şükür