Aydeniz09 Kızlar yarın doğumum var ama sanki hiç sütüm gelmeyecek gibi hissediyorum. Kup kuru göğüslerim. Hani bazılarında önceden süt geliyormuş Ya benim hiç öyle bir durumum olmadı. Sezaryan olacak bir de sanki hiç gelmeyecek gibi 😔
Busekrkmz Aydeniz09 öyle düşünme canım illa sütün akıcak diye bir şey yok doğumdan sonra gelir merak etme öyle düşünüpte üzme kendini asıl o zaman gelmez pozitif düşünün biraz yahu 🤗
Periana Aydeniz09 içimizde insan yapıyor, onu besleyip büyütüyoruz. Emin ol dışarı çıktığında da onu besleyebilecek güce sahibiz. 🙏🏻 Kendimize inanalım… Sütün gelecek. 💛
AybarsMomy Aydeniz09 benimde hamileyken hiç gelmedi sezeryan doğum yaptım .odaya geldiğim gibi bebeğimi verdiler göğsüme süt geldi ama bebeğim tutamadı. Hamilelikte gelmezse sonra gelmez diye bişey yok öyle stres yapma. Hayırlı doğumun olsun inşAllah☺️
Momnurse Aydeniz09 Canım 33haftalık 2gün önce sezeryan doğum yaptım .Bebeklerim yoğun bakımdalar şuan ilk gün hiç sağdırtmadılar bugün başladık sağmaya benimde aynen kuru boş göğsüm vardı ama inan sağdıkça geliyor diyorlar ya gerçekten öyle Şimdi kendimiz sağıp gönderiyoruz her sağdığım bir öncekinden daha fazla.Hiç endişelenip kendini strese sokma.
Sertap2903 Öyle düşünürsen hiç gelmez🤷🏻♀️ Zaten bebeğini kucağına alınca o sevgi ve annelik iç güdüsüyle beyine sinyal gidiyo ve sütün geliyo 🥰
Aydeniz09 AybarsMomy Evet bir de bebek tutamıyor o var😳 İnşallah hayırlısıyla tutar sütüm de gelir 😊 Çok teşekkür ederim
Kiwi12 Aydeniz09 canım benimde sütüm gelmeyecek sanıyordum çünkü kızımda 7aylikken su gelmeye başlamıştı bundada yeni yeni sıvı geliyor siktigimda gördüm ama fazla uğraşmamak gerektiği için bidah adegmedim🤣geldiğini gördüm yeter dedim içim rahat etti sondan uca doğru siktiginda bisey gelmiyormj
sevval5481 Kiwi12 benimde öyle canım sıktığımda su geliyor 4 . aydan beri kendiliğinden akmıyo sıkınca geliyor sağ göğsümden
Cileklipasta Aydeniz09 kendinizi o şekilde odaklamayın. Benim de göğüslerim boştu süt falan gelmiyordu ucundan. Sezaryen doğum yaptım geldi sütüm. Vücut doğumdan sonra salgılıyor o hormonları, sütünüz de gelir endişe etmeyin 😊
Aydeniz09 Cileklipasta Sanırım bende sizin gibi olacağım şuan hiç gelmeyecek gibi olsa da doğumdan sonra gelecek 😊
Pelusss Sütün tam anlamıyla gelmesi için plesantanın vücuttan çıkarılması gerekir. Merak etmeyin ister normal ister sezeryan doğum yapın sütünüz gelecektir 🥰
Merdgn Aydeniz09 Tavsiyem öyle düşünmeyin. Aynı strese ben girdim ve şu an sütüm yetmiyor diye mama takviyesi veriyorum. Tek sebebi stres eminim. Gönlünüzü ferah tutun. Asıl o zaman gelir sütünüz
Kiwi12 Aydeniz09 yok be kuzum ben 3kere falan yaptım bişey yok dene bı kereden bişey olmaz🤣ben ilk kızımda bişey bilmiyordum hep oynardım🤣🤣 koyulasiyormu diye bakardım🤣
Aydeniz09 Kiwi12 Hahah aslınds bugün duş aldım biraz denedim ama korkup bıraktım😂 yarın sabah inşallah sağ Salim doğururum sütümde gelir 🙏🙏😊
Mekamu Aydeniz09 benim de bomboştu göğüslerim gerçekten de doğumdan sonra da gelmedi. Masajlar ve pompa ile 3.gün geldi. Sonra da rahat ettim. Şimdi yetiyor çok şükür.
Aydeniz09 Mekamu Doğrudur . Biraz şans işi heralde belli olmuyor kimde nasıl etki ettiği. Allah yardımcım olsun