Merhaba kızlar,
33 haftalık hamileyim. Vücudumun aşırı kaşınmaya başladığı için doktora gittim. Karaciğer enzimlerinde sorun olduğu düşünülerek gastroenterolojiye yönlendirildim. Alt ast değerlerim yüksek çıktı.. Safra, karaciğer ve pankreasa baktılar ve hiç birinde bir şey çıkmadı. Sadece safra biraz büyümüş dediler ona da gebelikte bazen olabiliyor normal dediler. Ama erken doğum olacağını da söylediler. 36-37. Hafta bebeği alırız dediler. Ursactive ve newsame diye ilaç verdiler. Aranızda hiç kullanan var mı? Bana bebeğe etki olmayacağını söylediler.