Hilaldefne10 36+0 haftalık olduk bugün. Çok fazla kasılma oluyor. İlk defa bu kadar çok oldu. Kasılma olurken genital bölgemde yırtılma gibi bi acı yaşıyorum. Korkuyorum kızlar böyle şeyler yaşayan var mı
Canselugr Hilaldefne10 37 haftalık hamıleyım bemde dun oldu boyle cıkacakmıs yırtılcamıs gıvı normal dıye dusunuyorum bılmıyorum valla
Dilos1645 Hilaldefne10 bu dönemlerde rahim doguma hazırlanıyormuş kasılmalar gayet normal hatta daha da artacak ki bebek kanala insin demişti doktorum
Busekrkmz Ben 37 haftalık oldum ama ne kasılma var ne ağrı ne sancım ne de başka bir şey zaten karnım da çok şişmedi iç karnım genişmiş diye bende mi anormallik var diye düşünüyorum artık 😏
Hilaldefne10 Busekrkmz Aynı şeyleri bende düşünmüyor değilim. 6 kilo alabildim daha ve karnım resmen 5 6 aylık gibi. Ama çok şükür ki kızımın sağlığı yerinde. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum pıhtılaşma için. Sağ salim yavrumu kucağıma alabilseydik hayırlısıyla
Rabiakk Busekrkmz benimde öyle oldu 😁avantaj mı bilemedim kendim de kilo çok almadım karnımda küçük umarım doğumumuz da kolay ve güzel olur sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza
Dilos1645 Hilaldefne10 benimde 35.hftada başlamıştı 37 de daha da arttı 39 u bitirmek üzereyim bugün yarın gelir dedi doktorum bekliyoruz bakalım 😀demem o ki gelmez vaktinde saglıkla gelsin prensesin🙏🏻🧿
Busekrkmz Hilaldefne10 amin canım. Bende 4 kilo aldım belki bir iki kilo daha alırım diye düşünüyorum. Benim de kızım sağlıklı ama insan endişe ediyor yine niye o belirtiler bende yok diye ben sorguluyorum bazen
Busekrkmz Dilos1645 aslında fazla belli olmaması da iyi bence ya bazen okuyorum hiç rahat yatamıyorlarmış valla çok rahat yatıyorum rahat hareket ediyorum ohh miss 🤗
Dilos1645 Busekrkmz yani bi yönden güzel ben hamilelik öncesi de salaş seyler giyerdim ha dpgurdu ha dogurucam kıyafetlerimi hala giyiyorum futbol topu koymuş gibi erkek bebek bide sipsivri 😂