MeyraEylulBallisi Arkadaşlar hamileliğinde iğne ve Coraspin kullananlara sorum. Doktorunuz coraspini kaçıncı haftanızda bırakırdı? Veya kaçıncı haftada bıraktıracağını söyledi?
Cileklipasta MeyraEylulBallisi 32. Haftada bıraktım. Doktorunuz gebeliğin gidişatına göre en doğru kararı verecektir. Sağlıklı doğumlar 😊
MeyraEylulBallisi Merve59630 nil_sugra Teşekkür ediyorumm cevaplarınız için:) ben 29.haftamdayım doktor bugün bırakalım artık kullanma dedi. Erken geldi bana sormak istedim 😊
MeyraEylulBallisi Cileklipasta yani öyle tabii de aklıma takıldı sormak istedim 😊 teşekkür ediyorumm 😊