hulya_1919 Cinsiyetimizi öğrenmeye gidiyorum kızlar cok heycanlıyım kalbim yarından cıkacakmış gibi nasıl sakinleşirim cok fena oldum ağlıcak gibiyim
Snszasla hulya_1919 hayırlı evlat olsun inşallah sağlıkla gelsin 🤗🐣çok heyecanlı gerçekten kaç haftalık oldunuz su an
Sermec27 hulya_1919 inşallah hayırlısı olsun hakkında canım rabbim bu sefer kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🤲🥰
Aloneanqel Biz 13 olduk doktorun biri erkek diğeri kız diyor. İkisi de yanılmam ben diyor. Kaç haftalıksınız ?
hulya_1919 Aloneanqel 13 benim doktorda kesin gördüğünü söyledi bu kontrolde söylicek cok heycanlıyım heyacandan bayılacak gibiyim
_NY3- hulya_1919 ayyyy bende kontrol günümde tam 12 haftalık olcam acaba görülür mü çok heyecanlıyım 🥰
aminesmom _NY3- bende 12+3 olacam kontrolümde cok merak ediyorum 12de öğrenen cok varmış acaba bizde öğrencekmiyiz🥰🙈
Zeyyaleyyy hulya_1919 Canım hayırlısı olsun bol bol çikolata ye meyve suyu iç üstüne göstersin cinsiyetini 🙊
_NY3- aminesmom ya benim doktorum inanılmaz garantici hep öyle, yani yüzde 95 emin olsa bile söylemez illa 100 olcak. İnşallah görür çok merak ediyorum ☺️
nurdt Ayy görürsünüz inşallah. 😍 ben de gittim çarşamba günü 13+6‘daydım ama göstermedi minik, asla açmadı bacaklarını yarım saat uğraştık 😅 iki hafta daha beklemem gerekiyor. 🤦🏻♀️