Deletedmom417 Kalkıp bir iş yapacak olsam hemen elim ayağım titriyor halsizlik oluyor vücuduma birşeyler oluyor sizde de oluyormu
spaceship Tansiyonla alakalı olabilir, havada yüzüyor gibiyim dediğimde tansiyonumu ölçtük 6 ya 4 çıktı. Normalde de düşük tansiyonluyumdur 8-9 normalde.