Merhaba canımlar stresli doğum hikayeme başlayalım 24 Temmuz cuma günü doktor randevum vardı annemlerdeydim ablamla beraber gittik doktor nst istedi bağlandım nst de dümdüz çizgiler çıktı yemek yedim tatlı yedim tekrar çektirdim tekrar dümdüz çıkınca doktor yatış verdi. Ben tabi hiç beklemiyordum 37 haftalıktım çatı muayenesi falan hiç olmamıştım hep daha var diyordum doktor yatış verince beni takip edecek normalleşince de gönderecek diye bekliyordum bir nst daha çektim yine aynı o sırada diğer doktor da içeri girdi nst ye baktı yatış değil acil doğumun başlatılması lazım dedi öle deyince beni bir ağlama bir hastaneden kaçma isteği tuttu.. doktor gidersen bebek hafta sonunu çıkaramaz dedi neyse kabul ettim yatışım yapıldı direk doğum haneye aldılar lavman yapıldı çatı muayenesi yapıldı damar yolu açıldı defalarca.. başka hamileler vardı çığlık çığlığa ben çok stres oldum ve nst daha da kötü çıkıyordu doktorum benim ve bebeğin suni sancıyı kaldıramayacağımızı söyledi sezeryana aldı sonda takıldı sonrası zaten 5 dk da bebek kucağımda 40 dk falan da dikiş sürdü odaya geçtim kızım benden önce odadaydı ablam temizlemiş giydirmiş beni bekliyordu… sezeryan çokta korkulacak bir şey değil en fazla 1 haftaya ayaktasınız şuan 13 günlüğüz ve hersey yolunda 😊