Elfnrk DOĞURAMIYORUMMMM Haftamı bitirdim ne açılma ne sancı ne ağrı hiç bir şey yok normalde 08.08 ama ne gelen var ne giden doğuramıyorum diye post açan doğuruyor bende şansımı deneyim kavuşmak istiyorum artık meleğime