Dilos1645 Lafiuza_ benimde olmadı maşallah lekelenme kanama hic bi sürecte yasamadım ama gebeliğimin ilk haftaları kasık agrım cok oldu hem kışa denk geldi soguktan hemde bebek tutunurken ağrı oluyormuş ondan
Suude Lafiuza_ Cnm ben oldum almadım anlamadım 1 damla pembemsi kan geldi onun ane olduğunu anlamadım. Hamilemiydim değilmiydim bilmiyordum zaten🤣 ama hamileymiş şuan 25+6 olduk bile.
acemiii Lafiuza_ merhaba oldu yumurtlama günümden 10 gün sonraydı.Adet oluyorum sandım hamile olma ihtimalini düşünmedim.Meğer yerleşme kanamasıymış