Yaseminbeste Kızlar 5 sene sonrası ikinci gebeliğimi yaşıyorum 23+4 haftalığım hamileliğimin başından beri hep bel ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum ilk hamileliğimde böyle olmamıştı sizlerde de bu şekilde ağrı yaşayan var mı
Seyhann0606 Yaseminbeste canım bende 24 haftalık hamileyim . Bende çekiyorum aynı ağrıları rahim genişlediği için oluyor diye biliyorum . Yani bunun için bi kaç kez hastaneye gittim herşey gayet yolunda diyip eve gönderdiler sen yine de kendi doktorunla bi görüş