Sevmmmm Lafım meclisten dışarı ama soğuk yiyecek tüketen hamilelere bebek üşür, bebek donar, bebek hasta olur denmesi aşırı geri zekalıca gerçekten. Sanki o sindirim sisteminde öğütülen, gittikçe ısısı artan, bebeğe de öyle ulaşan bir şey değil de bebek üşürmüş. Hayatımda duyduğum en avanak laf gerçekten. Ben hamileliğinin basından beri dondurma yiyenlerdenim. Kaldı ki kışın ortasında bil yemisliğim var yani. Çok şükür hiçbir şey olmadı.