Aysgldurmus Trendyol da pierre cardinin hamile mayoları var çok güzeller ve çok çabuk kuruyorlar indirim zamanlarını takip edip iki tane almıştım, tatile gidince çok rahat ettim.
symslmz Aysgldurmus evet gördüm tutishop diye bir magazada 128 lira hatta pierre cardininkiler trendyolda 220 😅bakacağım mağazadan :) penti hamile mayosunun yaka kısmını sevmedim normal mayo alıp büyük beden sipayiş verdim yine de cok sıktı iade ettim
Aysgldurmus symslmz onları trendyolda favorilere alın indirime giriyorlar, ben 99 TL ye almıştım, sürekli giriyor indirime
symslmz Cvcvvv maalesef pentinin kalıpları çok dar ve büyük beden aldıgım halde göbek çevremi çok kastı ıslakken üzerimden zor çıkarırdım o yuzden iade ettim iki mayoyu 🤭
Artemis0 symslmz Pentiden aldım çok memnunum. Normalde 38 giymeme rağmen 40 beden aldım ben sıkar korkusuyla iyi ki de öyle yapmışım. Oldukça rahat memnun kalırsın.
Kamileyldrm symslmz Ben defactodan almıştım ilk giyince çok rahat ama suya girince hiç rahat edemedim karnımı çok kastı büyük beden almama rağmen suda yapıştı göbeğime ve çok gerdi beni o yüzden bence en iyisi bikini 🤦♀️🌸🙏🏻