Kızlar ya 20 haftalık hamileyim ve bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim bu hafta. Cinsiyeti değişen oldu mu bu haftadan sonra hiç. Eşim o kadar çok kız istiyor ki artık saçma sapan bi sürü şey düşünmeye başladım. Beni kurtarın bu düşünceden ne olur😔😔