Benimdeazalma olmuştu canım 2-3 güne eski haline dönmüştü bazıları diyor psikolojik ama bence değil her gün çok fazla hareket eden bebeğim aşıdan bı gün sonra az hareket etmeye başlamıştı hemde baya az sonra düzeldi bakalım.bu pazartesi 2. Dozu olucam gene azalicak mi bakalım