İkili test ile ilgili burda cok post acıldı benimde 3 haftam var. Bebeğin ense kalınlığı ölçülüyor ultrasonla yapılan bu birde kan testi yapılıyor. Bebekte herhangi bir anomali olup olmadığına bakılıyormuş. Yine burda yazılanlara göre %100 doğru sonuclar vermiyormuş.