Denizmavisii 6+1 de duyduk 6+4üm şuan haftaya tekrar dinlemeye gidicez henüz hiçbir belirti yok bende 🙏
nazlicanulusoy Selinbulutcu yaa çok sevindim umarım benimde geçer çok çok kötüyüm kusmaktan bıktım artık hiç birşey yiyemiyorum 😢
Bilge35 Neslisahhh canım hiç sıkma canını ben 7 haftalıkken alttan us ile baktı doktor öle gördük karnından gözükmez daha
Denizmavisii Hem vajinal hemde karından gördüm canımm ama daha geç görenlerde var tabi buarada sata göre 7+2 ultrasonda 6+1 çıktı
Aysuuu 6+3 günlüğüz 4 gün önce kalp atışını duyduk❤Ama sat a göre 7+5 olması gerekio geç döllenme olmuştur dedi dr ama bi sıkıntı olmaz dimi ilerde😥
Avcihavva Çok şükür bende 6+6 da kalp atsını gördüm 8+0 da duydum 1 haftadır aşırı baş ağrısı migren atakları geçiriyorum benim belirtilerimde böyle olur herkes bulantı yaşar ben baş ağrısı ama çok şükür dünden beri birazcık daha iyi sanki 😥
deletedmom43 Avcihavva canım Head Stick diye bi roll on var bitkisel. O iyi geliyor. Eczaneden alabilirsin