Kızlar merhaba. Doğumuma çok az kaldı. Doktorumla doğumla ilgili herhangi bi konuşma yapmadık. Ama biliyorum normalci bi doktor sezeryan pek önermiyor. Çatı muayenem de olmadı henüz.
Az önce halam ile konuştum. Halam ebe hemşire. Bana “normal doğum yapma senin boyun kısa çok zorlanırsın” dedi. Bende normal doğumu çok istiyorum. Halama da çık güveniyorum. Tecrübelerine dayanarak konuştuğuna eminim. İçime bi kuşku düştü. Sizin de etrafınızda buna benzer şeyler söyleyen oldu mu? Ya da başına gelen oldu mu? Boyum 1.48 bu arada. 😰😨