Ayseee3 Bebeğin başında kist var dedi doktor anne karnında tedavisi yok dedi bu durumu yaşayanlar varmi acil cevap bekliyorum lütfen çok moralim bozuldu😔😔
Mimarhanim Ayseee3 hiç bir fikrim yok ama Rabb’im şifa versin canım 🙏🏻 umarım sağlıklı bir şekilde doğar ve sonrasında en rahat şekilde atlatır.
Merveebuluttt Ayseee3 canım inşallah mesajımı görürsün şuan bende bu durumdayım sonrrasıında. Ne oldu