Kızlar 1.5 yaşında oğlum var ikinciye hamileyim kızım olacak inşAllah. Ama kasık ve bel ağrım çok fazla doktor bebek çok aşağıda dedi gerçektende hareketlerini kasıklarımda hissediyorum. Bazen acaba sancımı diyorum ama geçiyor sonra. Sizde durumlar nasıl. Nasıl idare ediyorsunuz. Ben bel ve kasık ağrısından hiçbirşey yapamıyorum. Yemek yapıyorum ve oğluma bakıyorum oğluşumda sağoslun bitiriyor beni😄🙃