Acemiianneee Merhaba tatlı anneler Malatya ’da detaylı ultrasyon yaptırdınız mi kime gittiniz ne kadar sürdü acaba :)
Acemiianneee Zey44 Aaa ben sadece araştırma da yapıyorlar diye biliyordum Sizin nasıl geçti peki memmun kalmis miydiniz
Cinarim02 Acemiianneee çok uzun sürdü yarim saat falan sürdü kimseyi almıyorlar oda kap.karanlik zaten prof bakıyor yanındaki doktorada anlatiyor
Cinarim02 Acemiianneee yok canım dönüp baksam bakardım da kolunu bacağını tek tek inceliyor baksam da birşey yok ki anlamıyorum
Hifask44 Acemiianneee üni hastanesinde ekranı görebiliyorsunuz annelerin de görmesi için karşısına ekran konulmuş bakan doktor doçent çok kibar birisi kesinlikle üniversiteyi tavsiye ederim
Acemiianneee Hifask44 bu dediginiz Elazığ yolu üzerindeki değil mi Ilk muayenden sonra kac haftasına randevu veriyolar acaba bilginiz var mi😊
Hifask44 Acemiianneee evet orası şuan kaç haftalıksın bilmiyorum ama ben ilk muayeneden sonra 13 haftalıkken randevu verildi ilk muayeneyi 8 haftalıkken oldum virüsten dolayı çok sık çağırmıyorlar
Acemiianneee Hifask44 Bende normalde 14 haftamda gidecektim ama covit oldum karantinaya denk geldi yeniden randevu aldim 18.haftamda gideceğim o yüzde n
Hifask44 Acemiianneee anladım çok geçmiş olsun ama ayrıntılı için gideceksiniz 1 ay öncesinden randevu almak lazım bilginiz olsun
Acemiianneee Hifask44 Biliyorum o yüzden 15 haftalarıma denk gelecek şekilde almıştım elimde olmayan sebebten dolayı kaldi 18 de gittiğimde 4 hafta sonrasına verirse yetişmiş olur Allahin izniyle . Durumu da izah ederim zaten
Hifask44 Suzan_suzi01 benim ikili taramam bile yarım saat sürdü üniversitede ayrıntılıya da aynı şekil bakıyorlar devlette demek öyle