Domatesimm çatalda daha rahat oluyor canım sonuçta biz sadece bebeği çıkarmayı düşünüyoruz ama bunun su akması var kan akması var plasenta düşmesi var ıkınırken kaka yapması var daha birde dikişlik durumun olursa dikiş için tekrar çıkacaksın vs.
en rahatı çatal 😁