Asenana ben medarda saki beyde ilk doğumum oldu şimdi 2.bebeğim için de ona gidiyorum .İlk oğlum 35 haftalık erken doğmuştu Sezeryan oldum .Remzi ereni çok övüyorlar ablam hep ona gitti ama 31 haftalık suyu gelince hastaneye gelip ameliyat yapamam dedi doğuma gelmedi , uzun süre bekledi hastanede ve sami bey yaptırdı sezaryenle doğumunu o yüzden temiz beyi tavsiye etmem .Sami bey güven veriyor konuşuyor