hcrsome Merhabalar benim ilk doğumum sezeryan oldu şu an sezeryan sonrası normal Doğum düşünüyorum yapanlar oldu mu acaba ? 39+5 günlük gebeyim ama hala tık Yok bende
zynb_ozkn hcrsome bence 30 ay yeterli değil genelde 7 8 yıl falan daha makul diye biliyorum tabi doktorunuzla iyi bir muane ve detaylı konuşabilirsiniz
hcrsome zynb_ozkn doktorum normal olabileceğini söyledi bana ama bebeğin başı Doğum kanalına girmiyor 😪