RukiyeOzdmr İlk gebelik tahlillerimde troidim 3.80 çıktı . Doktorum euthyrox 25 mcg tablet verdi 1 ay kullan gel dedi. Bugün gittim sonuçlar şöyle olmuş arkadaşlar ; TSH; 2,12 Serbest T3; 3,55 Serbest T4; 0,87 Sizce nasıl ?
MYstryy RukiyeOzdmr buyuk ihtimal kullanmaya devam edersiniz bence degerlerde duzelme olmus bende kullaniyorum troid ilaci ama saglik ocagnda yaptrmistm test dgerler normal sma gebelik icin yuksek demisti tekrsrdan test yaptirdi ona gore karar vericek yinde doktorun daha iyi bilir cnm
Merveatay RukiyeOzdmr TSH hamilelikte 2.5 altında olması gerekiyor. Sizinki de altında zaten ama ilaç kullanmaya devam edersiniz
Minnak20 RukiyeOzdmr 36+2 haftalık tiroid hastasıyım canım Benim yavaş çalışıyordu Hamilelikte ilk değerim 3,5 idi Hamileliğin başından beri hafta içi 75 hafta sonu 100Lük levetron kullanıyorum Şuanda malesef Hızlı çalışmaya başlamış ve 0.41 düşmüş bügün gittim doktora kg kaybı olmaya başladı bende bebek için zarar yok ama ben inanılmaz halsizim 😔 size doktor ilaç yazarsa sakın ihmal etmeyin bebeğe etkisi çok oluyor tiroidin kalbinin durmasına, zeka geriliği ua da düşüğe seneb olur ama ilaçla birşey olmaz 🙏
RukiyeOzdmr Merveatay sabah erken saatte içmek çok sinir bozucu oluyor 😊 sırf bu yüzden erken uyanıyorum
ElifOncul 1e bile dusse ilaca devam ediliyor. Eger dusmeseydi dozajini arttirirdi doktor ama bu doz size yeterli gelmis gibi, Aynen devam diyecektir doktorunuz
RukiyeOzdmr ElifOncul yaa en erken saatte içmek falan önemlimi bana erken iç dediler her gün 7 buçukta ilaç içmek için uyanıyorum
RukiyeOzdmr Minnak20 yok kuzum ben kesinlikle doktorun dediğinin dışına çıkmam. İlac veriyorsa kullanırım. Bu isi bilen o doktorlara güvenmeliyiz . Kendi kafasına yanlış is yapanlara çok kızıyorum
Minnak20 RukiyeOzdmr sağlık canım bu birde bebek var sonuçta illaki doktoru dinlemeliyiz kuzum ama ilaç verir büyük ihtimalle belli bir dozda başlatır sonra gerek duyarsa artırır
ElifOncul RukiyeOzdmr yani Ben zaten is icin uyandigimdan o saatlerde iciyorum o nedenle bilemiyorum 🙄 ama Sabah ac karnina icilmeli die biliorum
RukiyeOzdmr ElifOncul ben evdeyim ya erken uyanmak istemiyorum 🤪 ama ilaç içeceğim için kalkıyorum uykum açılıyor
RukiyeOzdmr Arkadaşlar doktorum kullanmaya devam et 1 ay daha ilaç kullan gel dedi . Değer iyi ama ilaçla ve kanla takip etmeliyiz dedi
Hu-zurkent3 RukiyeOzdmr çok iyi Canım üzülme ben 75 ilk kullanmıyorum ilaç . Zaten gebelerde 2 ve 4 arası normal fazlası sıkıntı
fnsckn RukiyeOzdmr ben 38. Haftadayım hala kullanıyorum değerlerin çok çok yüksek değil benim de öyleydi 😊 endokrin doktorum düzenledi yarım tam alacağım günleri aklınızda olsun, tek önemli kısım 2,5 ve altında kalması değerin