Livanur_65 glsm-tzcn salata yoğurt yiyin tuzsuz kullanın inşallah düzene girer benimde 14 8di dikkat ettim çok şükür duzeldi
glsm-tzcn MYstryy benim de yüksek tansiyon. Gün için de takibi yapıyo musun canım sen kaç aralarında tansiyonun
MYstryy glsm-tzcn guc icinde 2 defa olcuyorum. 13 8 14 8 yukseliyor genelde benim ama gebelik onceside dusuk olmazdi zaten. Tuzsuz yiyorum oyle yapinca dengede tutuyorum ama az bi tuzlu yiyim az dikkat etmiym aninda 14 8 goruyorum.
glsm-tzcn MYstryy benimde öyle tuzsuz yediğim zamanlar da 12 7 lerde ama zeytin bile yesem çıkıyo tüm tuzlu gıdaları bıraktım. Soda içerdim doktor yüksek tansiyon olduğu için sodayı da yasakladı.
Sevdasil Benim ilk hamileliğimden kalma yüksek tansiyonum var kan sulandırıcı verdi onu kullanıyorum ve kesinlikle tuzdan uzak duruyorum. Gerçi bazem tuzlu yemesem bile yüksek oluyor