Efebilal duygudddd canım valla ben dayanamamıştım 3 ayı geçmiştim doktorumun izni ile çektirip kurtulmuştum benimki çürüktü
duygudddd Diş etim acıyo benimde ya korkuyorum bi ilerlerse çenemi bile acamadığım günlerim olmuştu 🙁
Sumeyyye duygudddd bende aynı sizin gibiyim sordum doktora antibiyotik kullanabilirsin dedi ama ben istemedim ağır bi ilaç sonuçta. İlk üç ay çekmeyide önermedi bakıcaz ilerleyen zamanda