Nz16nz Kızlar selam. Doktor 12 haftalıkken erkek dedi . Ama hissiyatım kız bebek . Bir sürü yorum okudum 12 haftalarda bu durumu yaşayan varmı ?
glsm-tzcn Nz16nz bana da 13.hafta kız dediler 16. hafta erkek olduğunu öğrendik şuan 18. haftamdayım. Net bacak arasını göstermiyosa yanılma payı çok yüksek
MYstryy Nz16nz bana gore hafta cinsiyet solemek icin cok erken . Doktorum 15 16 . Haftadan assa gorsede solemiyor . Baska doktora gtmistm 13 hafta 4 günlüktü bana kz dedi ilk gebeligimde sonra 17 haftalikken kendi doktorma gttm kocaman pipisni gorduk. O kadar prensesm die sevmistm oglumu anlycgn yanilmalar olabiliyor
Mucizem_mmm Tamamen doktorun tecrübesi ile alakalı 12. Haftamda erkek gibi ama kız da olabilir bacak arasında ufak bir çıkıntı var kızlar da da oluyor bu çıkıntıdan demişti sonra ki gidişimizde net kız çıkıntı gitmiş demişti 14. Haftamızdan beri kız bebeğimiz detaylıda da ki doktor da kız dedi kuzenimin bebeğine her kontrolde cinsiyet değişik söylemişlerdi detaylıda ki doktoru kız demiş onlarda kimse söylemediler çoğunluk erkek biliyordu bebeği dediğim gibi tamamen doktorun tecrübesi bizim cinsiyet öğrenmek aklımızın ucundan bile geçmemişti çok erken öğrendik hayırlısı olsun
Tubaa00 Nz16nz 13 haftalıkken doktor kız dedi bize, kesin mi diye sorduğumuzda %90 ihtimalle dedi. 16. Haftada hem kendi doktorum hemde başka doktorlar erkek dedi, ayrıntılıya girdim 20. Haftada, erkek dedi yine 👼🏻☺️💙
Elmaveannesi Nz16nz bana doktor 14. Haftada yuzde 99 kiz demişti benim 20. Haftada kadar icimde acaba değişirmi endişesi vardi ama dun gittik detayli ultrasonda kesin kiz dedi doktor. Doktorun tecrubesi ve cihazin kalitesiyle yanilma payi düşer